85 Dingen die ik dacht tijdens Syndroom van J. Sharpe

Ik heb een vrij irritante eigenschap wanneer ik een boek lees. Althans; Jeroen vind het irritant, ik heb er niet zo'n last van. Anyway; ik reageer dus hardop wat ik lees. Nu zag ik laatst op EpicReads een blogpost waarin de blogger in kwestie zijn gedachten tijdens het lezen van een boek had gedocumenteerd. Dat vond ik echt zo'n toffe post dat ik besloot dat zelf ook eens te proberen tijdens het lezen van Syndroom van J. Sharpe.

Ik heb geleerd dat ik nogal grof ben in mijn gedachten. Kijken jullie mee...


  1. Yes! Bout of books is begonnen!
  2. Oeeh, volgens mij wordt dit boek net zo spannend als 'Eden'. 
  3. Misschien kan ik trouwens beter niet om half één ('s nachts) beginnen met lezen. 
  4. Eén hoofdstukje maar. 
  5. Wie is dat?
  6. Oooh.
  7. Volgens mij moet ik dit niet lezen in het donker
  8. En alleen.
  9. Een proloog telt niet echt als hoofdstuk toch?
  10. Alleen hoofdstuk één nog. 
  11. Nu moet je écht gaan slapen!
  12. Okay, nu kan ik écht nog niet gaan slapen.
  13. Help. Het houdt me nu al wakker.
  14. GA SLAPEN!
  15. Hahaha, Aisha weet wel hoe ze haar zin moet krijgen.
  16. Ik zou ook meteen aan een grap denken.
  17. Lekker creepy (lekker snel)
  18. I like it
  19. Ik dacht dat hij beveiligingscamera's bedoelde.
  20. Serieus... hangen er geen beveiligingscamera's?
  21. So far lijkt het een beetje op de film 'Flightplan'. 
  22. Wat is de deal met Peters vader?
  23. Hoe moet hij in hemelsnaam zijn zus terugvinden? Er zijn geen enkele aanknopingspunten!
  24. Hoe de ef komt die Fiat nu weer thuis?
  25. Wat een eikel!
  26. Wie is die vent?
  27. Brrrr (huivert)
  28. Ik durf hierna nooit meer naar de radio te luisteren.
  29. IEEEUW!
  30. Is dit Peters moeder? 
  31. (leest flaptekst) Ja, het is zijn moeder.
  32. Dit is mijn op één na ergste nachtmerrie.
  33. Ahaaa, volgens mij snap ik hoe de vork in de steel zit. 
  34. Hannah lijkt me cool.
  35. Oh. My. Gawd. 
  36. OH. MY. GAWD!!!
  37. Oh, dat is die kerel waar je het over hebt in voorin het boek (waar je het gesigneerd hebt). 
  38. Goede naam.
  39. Die 'personage in een horrorfilm' opmerking is precies wat ik dacht op dat moment.
  40. Nu snap ik er helemaal niks meer van. 
  41. WAT IS ECHT?
  42. Hoe kan dit?
  43. Gedver! 
  44. Godver!
  45. Ik durf nooit meer naar bed. 
  46. Hahaha! 
  47. I love sarcasm.
  48. Dit is precies waar ik als tiener zo vaak over nadacht!
  49. Wie is dit? 
  50. Holy hell!
  51. Nu ben ik echt in de war. 
  52. Ik geloof geen woord meer van wat ik lees! 
  53. WAT IS ECHT!!! (heb ik heel vaak gedacht tijdens het lezen)
  54. Wacht als dit hoofdstuk 'Peter' heet, stond er bij het vorig hoofdstuk dan ook gewoon...
  55. Yep, er staat gewoon dat het Hannah's perspectief is. 
  56. Muts (ik, niet Hannah)
  57. Hahaha!
  58. Sarcasm. 
  59. Die interviews met Peter zijn hilarisch!
  60. AAAARGH!!!
  61. WAT DE EF!!!
  62. Niet opendoen!
  63. Ik meen het!
  64. Niet doen!
  65. Nee!
  66. DOOS!!!
  67. Godver. 
  68. Klojo!
  69. Damn, dit is intens!
  70. Waarom heb ik nog niet alle boeken van J. Sharpe gelezen? 
  71. Serieously though... why! 
  72. Dit is zo vet!
  73. OH MY GAWD!!!
  74. AAAAH!!! GEDVERDEMME!!!
  75. KLOOTZAKKEN!!!
  76. Houd op!
  77. Okay, nu snap ik écht wat er aan de hand is. 
  78. Damn it! 
  79. Nu trap ik er verdulleme alweer in. 
  80. Wacht... hoeveel bladzijden moet ik nog?
  81. Zo weinig? 
  82. Dat is toch niet genoeg voor het einde? 
  83. Oh crap... 
  84. NEE! DIT IS NIET HET EINDE! 
  85. WTF!!?
Wat een wilde rit was het nieuwste boek van J. Sharpe. Ik ben er nog steeds niet helemaal van bijgekomen. Dit boek is precies wat wordt beloofd op de cover. Een ware mindfuck.

Heb jij al eens een J. Sharpe boek gelezen?

3 opmerkingen

  1. Hahaha geweldig om te lezen dit! Ik ken het boek zelf verder niet, maar ik ben er wel erg nieuwsgierig naar geworden nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het boek net besteld dankzij jou blog. Was leuk om te lezen. Thnx!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk om te lezen! Die komt sowieso in het Bloglovin-mapje terecht. :)

    BeantwoordenVerwijderen